Wijzigingen afvalinzameling gemeente Barneveld

Met ingang van 20 november aanstaande vinden er diverse wijzigingen plaats in de afvalinzameling van de gemeente Barneveld. Naar aanleiding hiervan hebben wij onze reinigingsschema's aangepast. Is uw e-mailadres bij ons bekend? Dan heeft u inmiddels een e-mail ontvangen met de wijzigingen. Is uw e-mailadres niet bekend dan ontvangt u deze week een schrijven met alle wijzigingen. 

 

Mocht u vragen of opmerkingen hebben, dan zitten de medewerkers van de klantenservice voor u klaar! U kunt ze telefonisch bereiken van maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 12.30 en van 13.00 tot 21.00 uur en op vrijdag van 8.30 tot 12.30 en van 13.00 tot 17.00 op telefoonnummer 0318-510020. Ook kunt u een e-mail sturen naar klantenservice@vccs.nl of stuur een bericht via onze facebook-pagina.

Lees ook deze tips & adviezen

externalId=vccs2021-detail-news-1.1.2.1.1.2&filter[active]=1