Routemeldingen

Contactgegevens

Routemeldingen

( Melding )

- Van 01-04-16 tot 30-04-16 hebben er geen route wijzigen plaatsgevonden

( Melding )

- Van 01-03-16 tot 31-03-16 hebben er geen route wijzingen plaatsgevonden

( Melding )

- Van 01-02-16 tot 29-02-16 hebben er geen route wijzigingen plaatsgevonden

( Melding )

- Van 19-01-16 tot 31-01-2016 hebben er geen route wijzigingen plaatsgevonden

( Melding )

- Vandaag ( 18-01-2016 ) rijden wij geen routes in verband met de vorst. Zie link: http://www.vccs.nl/nieuws/4Fe0nBr6S9OxZkrNcexltA/m...

( Melding )

- Wij wensen iedereen een gezond, gelukkig en schoon 2016!!

( Melding )

- Van 01-12-2015 tot 31-12-2015 hebben er geen route wijzigingen plaatsgevonden

( Melding )

- Van 01-11-2015 tot 30-11-2015 hebben er geen route wijzigingen plaatsgevonden

( Melding )

- Van 01-10-2015 tot 31-10-2105 hebben er geen route wijzigingen plaatsgevonden

( 07-10-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 06-10-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 05-10-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 02-10-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 01-10-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 30-09-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 29-09-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 28-09-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 25-09-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 24-09-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 23-09-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 22-09-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 21-09-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 18-09-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 17-09-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 16-09-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 15-09-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 14-09-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 11-09-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 10-09-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 09-09-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 08-09-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 07-09-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 04-09-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 03-09-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 02-09-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 01-09-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 31-08-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 28-08-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 27-08-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 26-08-2015 )

- Route 51 Diemen, verzet naar Donderdag 27 Augustus 2015. I.v.m. drukte en absentie chauffeurs, excuses voor het ongemak!

- Route 72 Cuijk, Beers, verzet naar Week 37, Donderdag 10 September 2015. I.v.m. drukte en absentie chauffeurs, excuses voor het ongemak!

( 25-08-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 24-08-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 21-08-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

- Vrijdag 21 augustus jl, hebben wij ondanks onze goede beveiliging te maken gehad met een spamvirus. Het kan zijn dat u een mailtje van ons heeft ontvangen.
Wij verzoeken u dringend deze mail niet te openen en direct te verwijderen. Door dit ongemak was onze klantenservice vanaf 15.00 niet meer bereikbaar. Onze
excuses hiervoor.

( 20-08-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 19-08-2015 )

- Route: Escharen, Grave, Groesbeek, Nederasselt, Overasselt ( Unit 71 ) verzet naar Donderdag 20 Augustus 2015. Reden van het ongemak: absentie chauffeurs. U wordt geadviseerd uw container dan ook vroeg in de ochtend aan de weg te zetten aangezien er een andere chauffeur de route in de ochtend rijdt. Excuses!

( 18-08-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd.

( 17-08-2015 )

- Er zijn grote routes ingepland waardoor het kan zijn dat de chauffeur uw container later op de dag schoonmaakt. Daarom raden wij aan om uw container tot 19:00 buiten te laten staan.

- Route Nijmegen is verzet naar Dinsdag 18 Augustus 2015, u wordt geadviseerd uw container dan ook vroeg in de ochtend aan de weg te zetten aangezien er een andere chauffeur de route in de ochtend rijdt. Reden van het ongemak: Defect Voertuig en i.v.m. de grote routes niet mogelijk om op te vangen door andere chauffeurs. Excuses!

( 14-08-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 13-08-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 12-08-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 11-08-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd

( 10-08-2015 )

- Zijn er geen routes gewijzigd




klantenservice

Wilt u weten wanneer wij langskomen?

Bel met onze support afdeling 0318 - 61 48 88

Veelgestelde vragen

  • Sticker aanvraag

    De sticker wordt opgestuurd via de post.

  • Schema aanvraag

    Het schema wordt opgestuurd via post of e-mail.

  • Niet gereinigd?

    Wij komen dan de volgende dag of maken een nieuwe afspraak met u.

  • Hoe laat komt de reiniger?

    Dit is afhankelijk van de route. Wij proberen de reiniging zo kort mogelijk na de lediging plaats te laten vinden.

  • Uitleg storneren

    Uitleg storneren

  • Wat is de frequentie van het reinigen?

    Dit is afhankelijk van het gekozen abonnement; 6-12-18 of 24 maal per jaar.

  • Hoe kan ik opzeggen?

    Dit kan door middel van een brief of e-mail.

  • Wanneer wordt de eerste reiniging uitgevoerd?

    Na uw aanmelding heeft u 14 dagen bedenktijd. Dan volgt na 14 dagen uw start datum. VANAF deze datum komen wij in de eerstvolgende week van het schema dat u word toegezonden.

  • Betalingsmogelijkheden

    Dit is mogelijk via automatische afschrijving of per factuur.

  • Hoe maak ik mijn container herkenbaar?

    U ontvangt na aanmelding van ons stickers welke u op de deksel van de container(s) mag plakken en bij de eerste reiniging gaat de reiniger een band rondom uw container maken waardoor de container makkelijker te traceren is.