Veelgestelde vragen

Waar gaat jouw vraag over?

Staat jouw vraag en / of antwoord er niet bij?

Neem dan contact met ons op via info@vccs.nl of vul het contactformulier in via onderstaande button. 

externalId=vccs2021-veelgestelde-vragen-1.1.2.2.1&filter[active]=1
Sticker aanvraag

De sticker wordt opgestuurd via de post. 

Niet gereinigd?

Is uw container niet gewassen? Bel of mail dan de volgende ochtend zodat wij een nieuwe reiniging kunnen inplannen met u. Wij zijn telefonisch bereikbaar op 0318-510020. Of mailt u naar nietgereinigd@vccs.nl

Wanneer wordt de eerste reiniging uitgevoerd?

Na uw aanmelding heeft u 14 dagen bedenktijd. Dan volgt na 14 dagen uw startdatum. Vanaf deze datum komen wij in de eerstvolgende week van het schema dat u wordt toegezonden.

Wat is de frequentie van het reinigen?

Dit is afhankelijk van het gekozen abonnement; 6, 12 of 22 maal per jaar.

Hoe laat komt de reiniger?

Dit is afhankelijk van de route. Wij proberen de reiniging zo kort mogelijk na de leging plaats te laten vinden. 

Hoe kan ik opzeggen ?

Dit kan door middel van een brief of e-mail naar info@vccs.nl 

Betalingsmogelijkheden

Dit is mogelijk via automatische afschrijving of per factuur. 

Hoe maak ik een container herkenbaar?

U ontvangt na aanmelding van ons stickers welke u op het deksel van de container(s) mag plakken.

Schema aanvraag

Indien wij uw mailadres en/of mobiele nummer in ons systeem hebben zullen wij u de vrijdagen voor de reinigingsweek een vooraankondiging sturen, zo bent u altijd op de hoogte van een reiniging!